Jak zamknąć konto w Millenium?

Jakub Grzybowski Jakub Grzybowski  • 
Przeczytasz w ciągu 3 minut
Millennium Bank to jeden z największych i najczęściej wybieranych banków wśród klientów. Cieszy się dobrą opinią i na bieżąco aktualizuje wykorzystywane w bankowości technologie. Mimo to może się zdarzyć, że z różnych przyczyn zdecydujesz się na rezygnację z konta bankowego w Millennium. Jak zamknąć konto w Millenium? Oto 3 sposoby na dopełnienie niezbędnych formalności.
konto w millenium

Zamknięcie konta w Millenium – kontakt z infolinią

Do dyspozycji masz trzy sposoby na zamknięcie konta w Millenium. Wśród nich znajdują się dwie metody na rezygnację z rachunku bankowego bez wychodzenia z domu. Pierwsza to kontakt z infolinią. Podczas rozmowy z konsultantem otrzymasz najważniejsze informacje na temat całej procedury, a tak naprawdę wszystkie czynności wykona za Ciebie pracownik banku. Do Twoich obowiązków będzie należało podanie informacji, które umożliwią weryfikację tożsamości. Następnie konsultant przyjmie dyspozycję o zamknięciu konta w Millennium i gotowe. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą szybko i bez zbędnych formalności zamknąć konto w Millenium. 

Kontakt z infolinią jest możliwy aż 7 dni w tygodniu przez całą dobę! Konsultanci czekają na Ciebie o każdej porze. Numery na infolinię Banku Millennium:

  • 801 331 331, 
  • (+48) 22 598 40 40, 
  • (+48) 519 284 040.

Dodatkowo istnieje specjalna infolinia dla osób posługujących się językiem ukraińskim lub rosyjskim. Jest ona czynna od 8.00 do 20.00 w dniach poniedziałek-piątek pod numerem telefonu: (+48) 22 598 40 45.

Bankowość elektroniczna

Drugim sposobem na zamknięcie konta bankowego na odległość jest skorzystanie z bankowości elektronicznej. W tym celu należy zalogować się do Millenetu. Robisz to standardowo jak w przypadku każdego logowania. Następnie należy kliknąć w rozwijaną listę w miejscu, gdzie znajduje się imię i nazwisko właściciela konta. Po ukazaniu się wszystkich zakładek należy wybrać “Wnioski i umowy”, a następnie “Zamykanie konta”. Pamiętaj o wskazaniu odpowiedniego rachunku do zamknięcia. Następnie musisz podać powód likwidacji oraz wskazać nowe konto, na które trafią pieniądze znajdujące się aktualnie na koncie Millenium. Ostatni krok to zatwierdzenie dyspozycji za pomocą kodu SMS. To wszystko! 

Wizyta w oddziale

Trzecie rozwiązanie to tradycyjna wizyta w oddziale. Jeżeli nie czujesz się bezpiecznie w internecie i po prostu wolisz mieć bezpośredni kontakt z konsultantem, możesz udać się na spotkanie w oddziale banku Millenium. Dzięki temu masz szansę rozwiać swoje wszystkie wątpliwości podczas rozmowy z doradcą. Co musisz mieć ze sobą podczas takiej wizyty? Zawsze niezbędny będzie ważny dowód osobisty. Dzięki niemu doradca zweryfikuje Twoje dane. Następnie musisz podjąć decyzję, co zrobić z pieniędzmi, które aktualnie znajdują się na koncie. Możesz wybrać przelew na inne konto bankowe za opłatą 7,99 zł  lub po prostu wypłacić środki w kasie banku. Jeżeli zależy Ci na darmowej transakcji, możesz przelać swoje pieniądze na inne konto za pomocą bankowości elektronicznej lub aplikacji przed wizytą w banku. 

Pamiętaj! Aktualnie możesz zamknąć konto Millenium w dowolnym momencie w oddziale banku! Standardowo okres wypowiedzenia wynosi jednak 30 dni. 

O czym warto pamiętać, zamykając konto w Millenium?

Chcesz zamknąć konto w Millenium? Pamiętaj o rozliczeniu swoich wszystkich zobowiązań z bankiem. Upewnij się, że nie masz debetu na koncie. Jeżeli zdecydujesz się na przelew środków w oddziale przy pomocy konsultanta, pamiętaj o pozostawieniu kwoty odpowiadającej wysokości opłaty. Dodatkowo sprawdź, czy nie musisz zostawić na koncie dodatkowych pieniędzy na opłatę za kartę lub inne usługi. Pamiętaj, że wraz z zamknięciem konta w Millennium następuje likwidacja karty.

Uwaga! Zachowaj wszystkie dokumenty związane z otwarciem i zamknięciem konta w Millenium.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie bedzie opublikowany. *wymagane pola są zaznaczone

Sprawdź również ostatnie artykuły